Tuesday, February 21, 2012

Favourites from Giuseppe Zanotti Spring 2012 Collection

Mulle on alati meeldinud Giuseppe Zanotti kingad. Siin on minu lemmikud algava hooaja kollektsioonist!


Giuseppe-Zanotti-Spring-2012-Shoes

Sinisest seemisest tapjakontsad: minu suur lemmik kahetooniline rihmik ja suhteliselt klassikaline peep-toe.


Giuseppe-Zanotti-Spring-2012-shoes

Vasakpoolne lillemustriline peep-toe- imeline rõõmsavärviline kevadekuulutaja!




Giuseppe-Zanotti-Spring-2012-shoes

Giuseppe-Zanotti-Spring-2012-shoes

Megakõrged seemisest lipsukesega kingad- eriti meeldib mulle mündikarva varjant- MUST HAVE!


Giuseppe-Zanotti-Spring-2012-shoes

Tavaliselt mulle nii madalad kingad väga peale ei lähe (täpsemalt siis 11cm), aga need jäid mulle siiski silma. Väga klassikalise kujuga mudel nagu ka näiteks väga sarnase kujuga ajatu Christian Louboutini Pigalle. Samas näitab colour block värvilahendus kaasas käimist selle suve ühe suurima trendiga.

No comments:

Post a Comment