Wednesday, February 8, 2012

Bootcamp

Minu parimad -20*C saapad. Hallid ja beežid on täitsa uued, need pole UGG omad, vaid kannavad silti Gjrbacsa ja on väga hea kvaliteediga- seemisnahast, korraliku tallaga ja väga soojad- sain need Extra Syle'st. Tegelikult beežid on mul juba teine paar seda mudelit. Eelmised sain jõuluks eelmine hooaeg, kuid kui nad nüüd keemilisse viisin, rikuti need ära. Värv oli kordades tumedam. Enne olin samas keemilses tumedamaid seemisnahkseid saapaid ja kindaid puhastanud ja polnud midagi juhtunud. Nüüd enam sinna asju viia ei julge. Aga õnneks saime lõpuks kokkuleppele kompensatsiooni osas ja samu saapaid oli ka veel müügil. Väga ebameeldiv kogemus, sest alguses oli keemilise reaktsioon, et need pole saanud minna tumedamaks ja öeldi mulle pm näkku et ma olen valetaja ja tahaks nagu neilt mingit raha välja petta. Oi, siis ma sain tõsiselt kurjaks!!! Aga kui see juhtaja siis poodi läks, sai ta ilmselgelt teada, et MUL oli õigus! Panen teile kunagi pildid ka sellest, millist värvi saapad mulle keemilisest anti. Kahju, sest siiani oli mul selle keemilisega (nimesid ei nimeta) väga head kogemused :(



No comments:

Post a Comment