Tuesday, January 10, 2012

Nautkene juttu ja nautkene pilti

Mõtlesin, et oleks aeg üle pika aja teha postituses natukene rohkem juttu ka oma tegemisetest, sest viimasel ajal on rohkem illustreerivad postid tulnud.
Tegelikult on mul viimased paar nädalat olen üsna lebod. Peale kaitsmist jäin kohe haigeks, wäää :( ja pole siiani päris terveks saanud, aga see selleks :D Pingelangus ei mõju tihti hästi mulle... ehk siis sellest järeldust, ei tohi pingel langeda lasta- peab olema koguaeg pinges, eksole! Sest kuni ma rakkes olen, on kõik korras.

Varsti on tulemas ka mu lõpuaktus. Kahjuks aga peame me lõpetama talaarides, ökk, ausalt, need on megakoledad! Tahaks ikka ilus olla, panna kena selga mõni vinge kleit ja jõhkrad kingad, aga lõpuks sealt mungarüü alt pole midagi näha. Ma lähen iga kord närvi kui ma mõtlen selle peale, nagu mingi gregooriuse koori laulja :D Keegi kunagi ütles mulle, et appi kui äge, et te nii lõpetate, nagu USA's, no mida veel :D

Aga noh, eks ma vist ikka õmblen ühe kleidi valmis endale, mida ma juba ammu teha olen tahtnud. Mul on seelikuosa materjal olemas, selline väga efektne aplikatsioonidega lilla tüll. Ülemine osa tuleb ideaalis mingist hõbedasest glitter-riidest.
Leidsin ühest taolises stiilist kleidist ka netist pildi, kui mul tegelikult endal juba oli see tüll ja üldidee olemas. Seal oli see orantžikat tooni ja ma photoshoppisin seda vähe, et selle toone muuta- nii et väike sniikipiiki teile kleidi stiilist. Kuigi seelikuosa kangagas on hoopis teistsugune tüll kui sellel pildil, aga lihtsalt stiilinäide. Natuke liiga edev küll, aga mind ei huvita :D

Plaanin veel praegu paari fotoshuuti, aga sellest lähemalt natukese aja pärast! :)

Igaljuhul kui kellegi on soovi esitada tellimusi, ettepanekuid ja pakkumisi, siis praegu on idaalne aeg seda teha. Hetkel olen sellisel vabakaval, varsti ma arvan et hakkab põnevaks minema. Täpselt veel ei tea, mis saama hakkab, varjante on mitu, aga praegu ma veel midagi ei räägi... vot! :)


Kauaoodatud talv ja lumi, jeiiii :)

Minu parimad talvekontsad- mega mugavad ja pole ültse libedad! Pikad mõnusad sokid-põlvikud hoiavad jalad soojas :)

Köögivilja pasta- yummm

Mochino vägev karikaturistliku illustratsiooniga kott

Ted Baker'i kotid on alati super ägedad aga eriti äge on veel siis, kui koti sisemusele on pööratud sama palju tähelepanu kui välimusele. See kristall-lühtritega vooder on lihtsalt super!


Sama kott väljast- BLING!

No comments:

Post a Comment