Saturday, October 29, 2011

Mõned uued ostud

Siin on mõned mu viimase aja ostud. Wedge pole ma veel kätte saanud, aga loodan et varsti saabuvad, siis panen jalas ka pilte!
Imeilusa foxtaili tõi mulle Rootsist mu sõbrants Johh. Olen juba ammu endale mingit ägedat kunstkarvast foxtaili tahtnud aga siiani polnud ühtegi ilusat leidnud.... kõik olid nagu mingid auto alla jäänud rotid! Aga see on megaäge ja värv on ka super! Aitäh, Johh!!! Päris rebasesaba ei osta endale põhimõtte pärast, kuigi on ilusad ju... metsas ringi jooksva rebase küljes on veel ilusamad kui kellegi käekotil tölgendamas!
Ostsin endale ka mõned uued särapulbrid Karnaluksist ja katsetasin ka kohe neid, väga bling tulemus jääb.









Kampsun: Zara
Foxtail: GinaTricot
Sõrmus:Accessorize
Pluus: Zara
Müts: Seppäla
Wedged: tellitud ebay.co.uk

No comments:

Post a Comment