Monday, August 29, 2011

8.päev- kõige kallim riideese

See ülesanne oli vast kõige raskem, sest mul pole üldiselt mingeid röögatukalleid asju. Ma ei vali asju hinna, vaid välimuse järgi ja ilmselgelt selleks, et osta näiteks haute couture', pole mul lihtsalt raha... veel :D
Pigem on kallimad ikka jalatsid, näiteks nahksaapad ja muidugi joped-mantlid, mille puhul üldiselt ei saa väga koonerdada. Aga kui nüüd jalatsid ja pealisrõivad välja jätta, siis on ehk kõige kallim asi minu kapis üks Bastioni jakk. Selle täpset hind ma ei teagi tegelikult.... sest ma ei ostnud seda.
Umbes poolteist aastat tagasi olin ühel pisikesel Bastioni showl modell ja tasuks sai iga mannekeeb valida endale ühe eseme nende näidiste seast.
Läksime siis sinna vabrikusse ja hakkasime valima. Minu jaoks oli see üsna keeruline, sest mulle isiklikult enamus Bastioni asju väga ei meeldi- need on natukese teisele sihtgrupile mõeldud minu meelest. Uurisime siis ka asjade hindu natukene (sest hindu ja suuruseid nendel näidistmudelitel küljes veel ju polnud). Jakkide kohta öeldi, et nende hinnad on kindalsti kuskil üle 200€ ja peale... nii et midagi sinna kanti see jakk siis tegelikult maksis....
Igal juhul ma olen selle jakiga väga rahul ja see on päris palju kasutust saanud. See muster on täpselt sellist ilusat sinist värvi, pildi pealt ei tulegi see nii hästi välja kahjuks.


No comments:

Post a Comment