Friday, August 26, 2011

5.päev- lemmik teksad

Võibolla kõige põnevamad teksad, mis mul on, on ühed hallid Bershka püksid, millel on peale kerge pitsitrükimuster. Need on mul olnud juba 2 aastat ja need on ksujures suurepäraselt vastu pidanud, pole välja veninud, kulunud ega midagi sellist- on väga heast ja kvliteetsest materjalist(mida ma ei saa näiteks öelda kordades kallimate Hilfigeri teksade kohta).
Tegelikult on praegu mul lemmikuteks ja 2 paari uusi H&M teksaseid, mis ma Soomest ostsin ja teile ka näitasin juba. Need on suhteliselt klassikalised skinny jeans'id, kulutamata ja väga lihtsad, sobivad iga asjaga ja istuvad lihtsalt superhästi mulle- tõmban need jalga ja oleksin nagu kaks numbrit pisemaks jäänud!
Igaljuhul siin nad on, minu hallid Bershka teksased!

No comments:

Post a Comment