Wednesday, August 24, 2011

3.päev- kingiks saadud ehe või riideese

Enamus mulle kingitud ehteid, riideid, jalatseid on tegelikult valitud kas koos minuga või ma olen siis midagi ise vihjanud või soovitanud.

Ma olen kingiks saanud palju riideid-jalatseid asju, mainiks näiteks ühte H&M jumpsuit'i , mille empsu mulle kevadel kingiks tõi, kui ta Rootsis shoppamas käis (kusjuures selle valis ta täitsa sie, ma polnud selel kohta midagi öelnud) ja neoonrohelisi Reebok'i ketse, mille kinkis mulle mu musu ja mis on mu absoluutsed lemmikud. Aga neid näete hiljem, ühe teise punkti raames. Samuti kinkis empsu mulle eelmiseks sünnipäevaks üliägedad kettidega mustad poolsaapad.

Ehetest on mu lemmik kingitused ülibling hõbedast käevõru ja sõrmus. Aga asi, mida ma teile näitan, on samuti mu elukaaslase kingitud. Sain selle kaks aastat tagasi sünnipäevaks, see on hõbedast nimekett ja ma kannan seda pm koguaeg, I love it!!!

No comments:

Post a Comment