Sunday, August 21, 2011

30-päevane kapikaardistamise ülesaane

Nägin taolist ülesannet ühes blogis ja mõtlesin, et peaks ka ise sellise asja ette võtma, et teile veidi oma kapi sisu tutvustada. Muutsin veidi selle päevakorrapunkte ja siin ta nüüd on.
Ja parim selle juures on see, et alates homsest teen järgmise kuu aja alates jooksul iga päev blogisse sissekande- ei mingit viilimist!

Ülesanne on siis selline, postitada pilt järgmistest asjadest:
  1. Minu kapp
  2. Minu lemmik pluus
  3. Kingiks saadud ehe või riideese
  4. Midagi, mida ma veel kandnud pole
  5. Lemmik teksad
  6. Püksid, mis pole teksad
  7. Lemmik ketsid
  8. Kõige kallim riideese
  9. Enda tehtud/tuunitud riideese
  10. Riietus, mida kandsin erilisel sündmusel
  11. Ehe/riideese, mille sain oma vanavanemalt
  12. Ehe, mida kõik kiidavad
  13. Uusim ost
  14. Armsad sokid
  15. Uue hooaja must have
  16. Minu ehted
  17. Minu bikiinid
  18. Lemmik kott
  19. Midagi, mida ma kannan vaid suvel
  20. Midagi, mida ma kannan ainult kodus
  21. Lemmik kleit/seelik
  22. Parim ost kaltsukast
  23. Riideese/aksessuaar, mis toob õnne
  24. Lemmikkingad
  25. Kingad, mida ma armastan, kuid kannan harva
  26. Midagi minu lemmikpoest
  27. Müts
  28. Enda tehtud ehe
  29. Mina kandmas kellegagi ühesuguseid riideid
  30. Kõige veidram ese minu kapis

2 comments:

  1. hehee :D nüüd peab see ikka midagi eriti kummalist olema, et ma pettumust ei valmistaks :D

    ReplyDelete