Thursday, July 28, 2011

Veel kleite

Valmis veel üks tellimustöö, virsikukarva mähitud kleit. Tegin selle oma trennikaaslasele pulmaks, kuhu me homme kõik lähme. Nii tore, pole väga ammu pulmas käinud.

Enda homse riietuse kohta nii palju, et pidin endale ise õmblema mündisinisest pitsist korsettkleidi nunnu kroogitud kahara seelikuosaga...aga.... khmmm.... ma ilmselgelt ei jõudnud. Nii et ise pidin ma kleidi ostma poest ja kuna mul oli juba mingi ettekujutus mündikarva või sinist värvi kleidist, siis langes mu valik türkiissinise asümmeetrilise kleidi kasuks, mille leidsin Hipsterist. Jalga panen vinged wedge'd, mille ostsin TrendExpressist. Need on peaaegu ainukesed Eestis müüdavad wedge'd, mis on minu jaoks piisavalt kõrged ehk 13cm- ma ei armasta eriti madalaid kontsasid, just enda jalas. Ma ei tea, kas asi on minu pikkuses või milles, aga minu jalas näevad madalamad kontsad lihtsalt jube haledad välja :)

Igaljuhul teen homsel üritsel kindlasti ka palju pilte!

Sikile homseks tehtud kleit :)

No comments:

Post a Comment