Tuesday, July 12, 2011

Summmmmmmer

Käed jalad on küll tööd täis, kuid leidsin ka natuke aega käia nädalavahetusel oma suvekodus Vormsil. Paar päeva seal laeb akud korralikult täis ja eile hommikul tagasi jõudes oli tunne, nagu oleks puhanud vähemalt nädala. Kuigi oli nii kahju sealt ära tulla, mida paremat võiks nende palavate ilmadega tahta kui seda, et meri on põhimõtteliselt ukse all ja sa saad päevad läbi vees liguneda ja päikest võtta. Lisaks veel 100-aastane suitsusaun ja iluprotseduurid Haapsalu ravimudaga, nahk on pärast nagu beebi pepu :D Võtsin oma BFF'i Johhi ka kaasa ja nautisime suve.
Õhtul nokitsesime veidi neetidega ja kaunistasime ühed Levi's teksad ära, mis ma leidsin sealt kapist, lühikeseks lõikasin ja ära valgendasin, kuulusid kunagi mu kallitele vanematele õdedele :)
Madratisetega mere peal hulpida oli ainuke võimalus päikest võtta, ilma et oleks tunne, et sind ahjus küpsetatakse :D

Mudaprotseduurid ja suplus leilitamise vahel



Väike snorgeldamine :)

Ka kaelakee meisterdasin ise :)


Bikiinid on pärit La Senzast, minu lemmik pesupood ültse!!!

Pildid on tehtud mu uue Pentaxi veekindla kaameraga, väga lahe väike vidin, super suvel või reisidel :) Ja see on ka põrutskindel ehk ideaalne mulle, kes ma kõike koguaeg maha pillan :D

No comments:

Post a Comment