Thursday, May 19, 2011

kevad-suvine

Vaikselt valmivad kevad-suvised kleidikesed, kaks on poolikud ja kolmandat pole ma veel alustanud... aga järgmiseks reedeks pevad need 90% ulatuses valmis mul olema, jeebus :D

Aga 9.juuni näeb neid mu kooli igalaastasel moedemmil... ja seal on ka mu talvine kollektsioon see kord. Nii veider kui see ka olema ei hakka mude suviste asjade kõrval, aga talvel olin ma suht pikali maas haigusega ja ei saanud sinna minna. Ja noh nüüd tuleb oma ainepunktid kätte saada ka talvise moeshow eest :)

Jääb ainult üle loota, et mõni diplomant on ka midagi talvist teinud, et ma ainuke valge vares seal poleks oma põhjapõtrade, lumehelvesta, kootud sukkade ja karvaste vestidega :D Sest muidu üldine moeshow teema on "Orient", aga diplomitööd on kõigil erinevate teemadega.

Kusjuures eelmisel aastal oli mu lemmik just üks vatitikanditega mantlitega kolletktsioon, superrrr :) Vaata siit pilte sellest kolletsioonist (seal kõkide diplomitööde pildid, aga keri alla veidi, sinna kus tulevad hallid mantlid).

Siin aga pildid kevadise kollektsiooni kleitidest.



No comments:

Post a Comment