Saturday, August 7, 2010

Eile käisin esimest korda tüdrukuteõhtul, olin seal küll töö, mitte lõbu pärast. Nimelt pidin pilte tegema.... üritus kujunes üsna pikaks, nii umbes 9-tunniseks :D Täitsa huvitav oli, kuigi see oli üsna soft tüdrukuteõhtu ja pruuti eriti ei lollitatud.
Igaljuhul minu kostüüm selleks ürituseks oli väga lihtne ja casual. Miks? Alustuseks mainin, et pildil nähtav asi mu jala ümber pole uus moeaksessuaar :D Nimelt väänasin ma esmaspäeval trennis jala välja ja nüüd on see paistes ja sinine ja peab kogaeg kinni seotud olema. Ja sellega soes on ainukesed jalatsid, mida ma kanda saan, ühed mustad Baby Phati ketsid, teised lihtsalt ei lähe mulle sinna paku otsa :D (nendest ketsidest mul paraku hetkel pilti pole)



I'm wearing: Zara teksad mille ma ära retsisin ise :), enda tuunitud topp, enda tehtud kõrvarõngad

Lõpetasin just paar päeva tagasi selle topile viimase lihvi andmise ja mulle meeldib see väga, need kõrvakad meisterdasin ka siis kui oma jalaga kodus pidin passima, et igavust peletada :)

No comments:

Post a Comment